OLMA (oziq-ovqat do‘konlari tarmog‘i) ning yorqin va shijoatli jamoasi asosiy xodimiga aylanishga tayyor bo‘lgan hamkasb va hamkorni qidirmoqda.
Bizning kompaniyamiz: +600 ta ishchi, + 50 ta oziq-ovqat do'koni, 2 ta tarqatish ombori.
OLMA - bu yuqori professional jamoa va biz eng yaxshilar qatorida "o'zimiznikilarni" qidiramiz!
OLMA - bu o'z karerangizni MAMLAKATning yetakchi kompaniyalaridan birida qurish imkoniyati!
OLMA - bu oziq-ovqat do'konlarining FAOL RIVOJLANayotgan TARMOG`I!
OLMA - YUQORI MALAKALI MURABBIYLAR JAMOASI!
OLMA - RABOBATBARDOSH MAOSH va BONUSLAR!
Jamoamiz bilan eng zo'r bo'ling!
Vazifalar:
-Kadrlar ishini yuritishning to'liq tsiklini o'tkazish: ishga qabul qilish, ishdan bo'shatish, boshqa joyga ko'chirish, ta'tilga chiqish, mehnat shartnomalariga o'zgartirishlar kiritish; shaxsiy fayllarni, T2 kartalarini saqlash; hisobot kartalari, jadvallar; xodimlarni saqlash; sertifikatlar, hujjatlar nusxalari, tavsifnomalar berish; hisobot berish, hukumat bilan ishlash organlar.
-Ishchilarning miqdoriy, sifat tarkibi va ularning harakati to'g'risidagi ma'lumotlarni korxona xodimlari to'g'risidagi ma'lumotlar bazasi dasturiga (1C) kiritish, uning o'z vaqtida yangilanishi va to'ldirilishini nazorat qilish.
-UNST tizimiga ma'lumotlarni kiritish (elektron mehnat shartnomalari va mehnat daftarchalarini yuritish)
-Chet el fuqarolarini ro'yxatga olish tajribasi
-Vaqt jadvallarini to'g'ri va o'z vaqtida saqlash
-Harbiy yozuvlarni saqlash
-Tashkilot xodimlariga HR masalalari bo'yicha maslahat berish
Ko'nikmalar va bilimlar:
-UNST tizimida bilim va ishlash qobiliyati (elektron mehnat shartnomalari va mehnat daftarchalarini yuritish);
1C8 dasturini bilish;
-Microsoft Office dasturlar paketini bilish (Word, Excel (formulalar bilan ishlash);
-Rus va o‘zbek tillarini yaxshi bilish;
-Sizning ish vaqtingizni, ish tezligini va sifatini malakali rejalashtirish ko'nikmalari;
-Barkamol og'zaki va yozma muloqot, ishbilarmonlik yozishmalari ko'nikmalari;
-Ish odob-axloqini bilish;
-Yaxshi muloqot qobiliyatlari;
-Muammolarni o'z vaqtida hal qilish qobiliyati.
Shartlar:
-O‘zbekiston Respublikasi Mehnat kodeksiga muvofiq rasmiy ishga joylashish;
-Ish vaqti: 5/2 soat 9:30 dan 18:30 gacha;
-Barqaror ish haqi;
-Yosh va do'stona jamoa;
-Rossiya va Qozog'istonning eng yaxshi rahbarlaridan mentorlik formatida samarali trening.
Bizning kompaniyamiz: +600 ta ishchi, + 50 ta oziq-ovqat do'koni, 2 ta tarqatish ombori.
OLMA - bu yuqori professional jamoa va biz eng yaxshilar qatorida "o'zimiznikilarni" qidiramiz!
OLMA - bu o'z karerangizni MAMLAKATning yetakchi kompaniyalaridan birida qurish imkoniyati!
OLMA - bu oziq-ovqat do'konlarining FAOL RIVOJLANayotgan TARMOG`I!
OLMA - YUQORI MALAKALI MURABBIYLAR JAMOASI!
OLMA - RABOBATBARDOSH MAOSH va BONUSLAR!
Jamoamiz bilan eng zo'r bo'ling!
Vazifalar:
-Kadrlar ishini yuritishning to'liq tsiklini o'tkazish: ishga qabul qilish, ishdan bo'shatish, boshqa joyga ko'chirish, ta'tilga chiqish, mehnat shartnomalariga o'zgartirishlar kiritish; shaxsiy fayllarni, T2 kartalarini saqlash; hisobot kartalari, jadvallar; xodimlarni saqlash; sertifikatlar, hujjatlar nusxalari, tavsifnomalar berish; hisobot berish, hukumat bilan ishlash organlar.
-Ishchilarning miqdoriy, sifat tarkibi va ularning harakati to'g'risidagi ma'lumotlarni korxona xodimlari to'g'risidagi ma'lumotlar bazasi dasturiga (1C) kiritish, uning o'z vaqtida yangilanishi va to'ldirilishini nazorat qilish.
-UNST tizimiga ma'lumotlarni kiritish (elektron mehnat shartnomalari va mehnat daftarchalarini yuritish)
-Chet el fuqarolarini ro'yxatga olish tajribasi
-Vaqt jadvallarini to'g'ri va o'z vaqtida saqlash
-Harbiy yozuvlarni saqlash
-Tashkilot xodimlariga HR masalalari bo'yicha maslahat berish
Ko'nikmalar va bilimlar:
-UNST tizimida bilim va ishlash qobiliyati (elektron mehnat shartnomalari va mehnat daftarchalarini yuritish);
1C8 dasturini bilish;
-Microsoft Office dasturlar paketini bilish (Word, Excel (formulalar bilan ishlash);
-Rus va o‘zbek tillarini yaxshi bilish;
-Sizning ish vaqtingizni, ish tezligini va sifatini malakali rejalashtirish ko'nikmalari;
-Barkamol og'zaki va yozma muloqot, ishbilarmonlik yozishmalari ko'nikmalari;
-Ish odob-axloqini bilish;
-Yaxshi muloqot qobiliyatlari;
-Muammolarni o'z vaqtida hal qilish qobiliyati.
Shartlar:
-O‘zbekiston Respublikasi Mehnat kodeksiga muvofiq rasmiy ishga joylashish;
-Ish vaqti: 5/2 soat 9:30 dan 18:30 gacha;
-Barqaror ish haqi;
-Yosh va do'stona jamoa;
-Rossiya va Qozog'istonning eng yaxshi rahbarlaridan mentorlik formatida samarali trening.